Kiszámíthatóság, hosszútávú együttműködés! Maxserv Könyvelő Iroda - Budapest, XIV. kerület, Vezér u. 149/C 

Bérszámfejtés, TB ügyintézés

A Maxserv Könyvelő Iroda üdvözli Önt honlapján! Szeretnénk segítséget nyújtani Önnek és cégének a bérszámfejtés és az  APEH ügyintézés és a TB ügyintézés átláthatatlan útvesztőiben.Cégünk vállalja a pontos precíz munkát megbízói felé!

Bérszámfejtés

A Maxserv könyvelő iroda főtevékenységei közé tartozik a Bérszámfejtés Budapest egész területén.
A Maxserv Könyvelő Iroda által nyújtott komplex könyvelés bérszámfejtés szolgáltatást is magába foglal:
Könyvelő irodánkban a foglalkoztatónak is minősülő ügyfelek részére az erre szakosodott kollégáink elvégzik az alkalmazottak, tagok, megbízottak, AM (alkalmi munkavállalói) könyvvel dolgozók munkaidő nyilvántartásai alapján a bérszámfejtést is. A bérszámfejtés alapján a bérfizetés határidejére megküldjük a bérfizetési jegyzéket, a bérszámfejtés alapján a munkabér járulékainak APEH felé történő megfizetéséhez pedig a fizetési határidő előtt megküldjük a fizetési értesítőt (általában email-en vagy faxon). A könyvelő iroda segítséget nyújt a bérszámfejtés alapbizonylatainak – jelenléti ív, AM kiskönyv, szabadság engedélyek, különféle igazolások – kezeléséhez is. Könyvelő irodánkban a bérszámfejtés TB ügyintézése és a munkaügyi ügyintézés is feladataink közé tartozik. A betegállományt igazoló orvosi igazolás alapján elintézzük a táppénzt is. Munkaügyi ügyintézés keretében az ügyfél írásos értesítése alapján könyvelő irodánk elkészíti a munkaszerződést, a munkaviszony megszűnésével kapcsolatos iratokat, valamint elvégzi az APEH felé a biztosítottak bejelentését. Elektronikus ügyintézés könyvelő irodánkban: A könyvelő iroda által használt bérszámfejtési program biztosítja a törvény szerinti nyilvántartások vezetését, jövedelemigazolások, éves adóbevallások M29, M30 és nyilatkozatok, nyugdíj-, és egészségbiztosítási igazolások elkészítését, melyet határidőre átadunk ügyfeleinknek.
A munkáltatói személyi jövedelemadó bevallásokat elkészítjük a foglalkoztatottakról és elektronikusan megküldjük az APEH számára. Könyvelő irodánk – 2009. évre már elektronikusan – megküldi a nyugdíjbiztosítási igazgatóságoknak a NYENYI szolgáltatást is.

APEH ügyintézés

Könyvelő irodánk vállalja ügyfeleinek hatóság (pl.: APEH) előtti képviseletét is, kivéve, ha kifejezetten nyilatkozattételre hívják fel az ügyfeleinket, illetve az általunk könyvelt vállalkozások vezetőit, tagjait.
  • Munkaügyi tevékenység keretében szabadságok számítása és nyilvántartása,
  • Munka- és Megbízási szerződések készítése, munkaügyi statisztikák elkészítése.
  • A kitöltött jelenlétek átvezetése a bérrendszeren.
  • A havi változások felvezetése, számfejtése (bérek, pótlékok, egyéb díjazások)
  • Munkabér utalás file elkészítése, esetleg utalása.
  • Levonások teljes körű kezelése.
  • Magán és Önkéntes nyugdíjpénztárak kezelése.
  • Fizetési jegyzékek, aláíró listák készítése.
  • PSZÁF jelentés elkészítése
  • Havi járulékbevallás ('08) benyújtása ügyfélkapun keresztül
  • Havi statisztikák, jelentések elkészítése ( OEP, TÁH, KSH )
  • Éves SZJA elszámolás elvégzése. (NY29, NY30, M29, M30, stb. lemezes feladás APEH felé)

TB ügyintézés

Társadalombiztosítással feladatok körébe tartozóan vállaljuk:
  • Táppénzes ellátások kezelése
  • A különböző ellátások igénybevételéhez tájékoztatók postázása, igényeinek fogadása, szigorú számadású igazolványok kezelése.
  • Az ellátási igények elbírálása és a rendszerbe való felvitele, valamint számfejtése.
  • Havi bevallás készítése az illetékes hatóságok felé a számfejtett ellátásokról és azok járulékairól.
  • Statisztikai adatszolgáltatás a TB Statisztikai Osztályának.
  • A jogszabályban meghatározott nyilvántartások vezetése.
  • Az ellátásokkal kapcsolatos főkönyvi feladás készítése.
  • Egyéb adatszolgáltatás TB felé
  • NYENYI adatszolgáltatás elkészítése.
Maxserv Gazdasági Pénzügyi Tanácsadó és Szolgáltató Kft.    |   1148 Budapest, Vezér u. 149/C fszt. 2-3
 Az oldalt szolgáltatja: wlap.hu